čtvrtek 20. srpna 2009

Tik Tak Tik Tak

Kolikrát si začnete číst člnek a první věta -> "Vím, že jsem tady dlouho nic nenapsala, ale vůbec nemám čas, protože..." bla bla bla. Přijde mi to jako naprostá pitomost. když jste na tom počítači, tak snad máte čas něco napsat, aspoň jeden odstavec. Dnes jenom každý "brouzdá" na libku a FB..kdyby každý den nečekoval profily svých kamarádů, možná by si našel čas ten jeden odstavec napsat.

Já sem tady nepsala asi měsíc..nechtělo se mi...nevěděla jsem co..nebudu se vymlouvat, že jsem neměla čas..prostě se mi nechtělo..neměla jsem inspiraci. Částečná inspirace je pro mě ta, kterou jsem se inspirovala z jiných článků a jejich první věta :)

Takže co se mi teď honí hlavou? Nic. celé prázdniny jsem měla naplánované. Pořád jsem si říkala: Za dva dny jedu tam, zítra jdu tam..teď? Nic. Teď prázdniny prožívám z hodiny na hodinu. Dnes jsem byla asi po 2 měsících se Šarlot. Je to prostě blázen (v dobrém slova smyslu). Možná je mi líto, že ty staré čas jsou už za námi a teď o sobě nic nevíme..možná bych to chtěla všechno vrátit.

A co je dál u mě v kurzu? Půjčka. Taťka jde vyřizovat půjčku na náš nový byt a zároveň si chce půjčit peníze, které dá do rekonstrukce celého našeho domu. Vytočilo mě to. Co jsem naživu se mluvilo o rekonstrukci. Teď, když se stěhujeme, začíná všechno opravovat. Nenaštve to?
Dva týdny. 14 dní. 336 hodin (není to přesně). A je to tady. Again. Dalších protrpěných 10 měsíců. Neřešme to. Za rok to budeme říkat zase, další rok zase a zase a zase a zase...

Už týden si dělám večer pop-corn a piju k tomu Colu, jako v kině. Koukám na filmy, co zrovna dávají a jak na potvoru končí vždycky šťastně a zamilovaně. Chci totéž? Lásku a vážný vztah? Nemám v tom jasno. Neřeším tyhle věci. Přijdou samy. Nikoho si nehledám...oni musím najít mě.

Exploze hlavy za 10, 9, 8, 7,...
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat