pátek 24. července 2009

(Ne)Řešení

Snad každý "puberťák" si dělá ze všeho hlavu, stěžuje si, jak ho rodiče nechápou, jak ho NIKDO nechápe. Má svůj svět, má svůj mozek. Když nad tím tak uvažuju, přijde mi, že každý puberťák je vlastně takový psychopat :). Píšu o tomhle, protože asi před měsícem jsem se dozvěděla o svojí kamarádce, že se jí zdá, jako by žila ve dvou světech. Často nevnímá a už několikrát si chtěla ublížit. Co mě napadlo jako první-měla by jít k psychologovi. Můžou to být počátky schizofrenie a schizofrenici se dokážou dohnat až k sebevraždě, proto mám oní strach.
Na druhou stranu, často mluví o tom, jak ji rodiče nechápou, jak ji štvou kluci apod. Snad kvůli rodičům a klukům by si chtěla ublížit..? Snad její (ne)vnímání okolí může být pouze výplod puberty..? Často nad jejím problémem přemýšlím, bojím se, když o ní nemám žádné zprávy, ale nedovedu odhadnout její pud sebezáchovy. Doufám, že můj strach není nutný, že se z toho dostane - snad se konečně dostane z puberty . . .
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat